Selasa, 5 Januari 2010

DaTa - menguLiT kenangan

masih berbunga cinTaku ini
harum DaLam kenangan
biar pun TeLah engkau caLarkan
kunTum - kunTum rinDu

masih berDarah Luka ku ini
peDih menikam jiwa
simpuLan cinTa TerLucuT kini
menyapa Lah DeriTa

bukan ku mengungkiT kisah Lama
sekaDar menguLiT kenangan
kasih Dan sayang kiTa semai
keTanDusan

mengapa TerjaDi perpisahan
Di kaLa aku memerLukan
secebis rinDu menghias kamar
kegeLapan

reLa aku begini Dan Terus begini
merawaTi keDukaan
semoga saTu hari aDa sinar sang suria
menerangi

TiaDa guna ku Tangis raTapi perpisahan
yang berLaLu biarkan Lah
kerna aku percaya sebaLik keDukaan
aDa bahagia

bukan ku mengungkiT kisah Lama
sekaDar menguLiT kenangan
kasih Dan sayang kiTa semai
keTanDusan

mengapa TerjaDi perpisahan
Di kaLa aku memerLukan
secebis rinDu menghias kamar
kegeLapan

reLa aku begini Dan Terus begini
merawaTi keDukaan
semoga saTu hari aDa sinar sang suria
menerangi

TiaDa guna ku Tangis raTapi perpisahan
yang berLaLu biarkan Lah
kerna aku percaya sebaLik keDukaan
aDa bahagia

masih berDarah Luka ku ini
peDih menikam jiwa
simpuLan cinTa TerLucuT kini
menyapa Lah DeriTa

menyapa Lah DeriTa
menyapa Lah DeriTa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan